Dit artikel lees je in 1 minuut

De ledenpassen die verstrekt zijn zullen komend jaar regelmatig ingezet worden. Mocht je nog geen ledenpas hebben ontvangen, dan kun je dat aangeven via vragen@bvdillenburg.nl. We kunnen met deze pas betalen, aanmelden en profiteren van kortingsacties.  

Het positieve of negatieve saldo, om betalingen te doen tijdens activiteiten, op de ledenpas zal binnenkort worden medegedeeld. Indien er nog een negatief saldo op staat zal deze eerst moeten worden opgehoogd alvorens het pasje weer te gebruiken is.

Een voorbeeld van de ledenpas

Veel gestelde vragen over de ledenpas

Hoe werkt betalen met de ledenpas?

Dit artikel lees je in 1 minuut
Bij een betaling met de ledenpas heb je geen pincode nodig. Om te betalen geef je pas af aan de vrijwilliger en deze scant je pas.

Hoe activeer ik mijn ledenpas?

Dit artikel lees je in 1 minuut

Voor je met de ledenpas kunt betalen, dien je deze te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je ledenpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn ledenpas?

Dit artikel lees je in 1 minuut

  1. Bij de bar tijdens de activiteit. In dit geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je ledenpas gezet. De kosten voor het opladen zijn per opwaardering € 0,25.
  2. Via internet (iDEAL). Om je ledenpas via internet op te laden ga je naar je eigen account op deze website.
  3. Door middel van het bedrag over te maken naar IBAN NL73 RBRB 0706 5386 68 onder vermelding van “Ledenpas – BV#### (en je lidmaatschapsnummer)”

Wat moet ik doen, als ik geen e-mail met inlognaam ontvangen heb?

Dit artikel lees je in 1 minuut

Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, neem dan contact op met het secretariaat op vragen@bvdillenburg.nl.

Wat gebeurt er als er onvoldoende saldo op de ledenpas staat?

Dit artikel lees je in 1 minuut

Als bij betaling blijkt dat er onvoldoende saldo op de kaart staat, kan de betaling  met een andere ledenpas betaald worden of u kunt het saldo bij de bar (indien aanwezig) ophogen.

Wat gebeurt er met mijn saldo bij verlies of diefstal van de pas of als ik een nieuwe ledenpas krijg?

Dit artikel lees je in 1 minuut

Het saldo op je ledenpas is gekoppeld aan je lidnummer en staat op de server en niet op je pas. Dat betekent dat je je saldo behoudt in geval van een nieuwe ledenpas of in geval van verlies of diefstal.  Wel is het van belang zo snel mogelijk via e-mail (vragen@bvdillenburg.nl) je pas te blokkeren. Iemand anders zou je pas met saldo natuurlijk kunnen gebruiken.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Dit artikel lees je in 1 minuut

Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het scherm van de kassa getoond.  Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas te scannen. Het saldo wordt dan getoond.

We zijn bezig dat je dit ook via de website kunt bekijken.

Hoe zit het met de privacy en mijn persoonsgegevens?

Dit artikel lees je in 1 minuut

De ledenpas bevat enkel de achternaam en het lidmaatschapsnummer. Er zijn geen andere gegevens uit de kassa of het pasje te halen. Het lidmaatschapsnummer kan enkel herleidt worden voor het secretariaat.

Buurtvereniging Dillenburg heeft een overeenkomst gesloten met PerfectView. Zij zijn leverancier van ons CRM-pakket en beheren de servers van het pakket. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Kijk voor alle informatie over de ledenpas op de speciale pagina; www.bvdillenburg.nl/ledenpas